1 abril, 2019

Esport i molt bon ambient a la Volta Inclusiva de la Fundació Eurofirms i Multicapacitats

La Fundació Eurofirms i l’associació Multicapacitats van organitzar per primera vegada la Volta Inclusiva, que va tenir lloc ahir diumenge 31 de març a Sant Gregori (Girona). Sota el lema ”Tots som igual de diferents”, la volta consistia en completar un recorregut de 5 km per un camí totalment adaptat per poder fer amb cadira de rodes, caminant o de la manera que cada persona desitgés. Envoltats de natura i bona companyia, els 350 assistents van passar un matí genial, fent esport.

Aquesta activitat es va desenvolupar en el marc de l’acord de col·laboració entree la Fundació Eurofirms i l’associació Multicapacitats, amb l’objectiu de portar a terme diferents activitats i actes per a potenciar la igualtat de les persones amb discapacitat, per a superar les mancances amb què es troba aquest col·lectiu en el seu dia a dia. Alhora, aquestes acciones de sensibilització pretenen aconseguir la normalització de la discapacitat a la societat.

La Fundació Eurofirms, que forma part del Grup Eurofirms (primera empresa nacional de Recursos Humans) treballa per a la integració laboral de persones amb discapacitat i té com a objectiu contribuir al desenvolupament d’aquest col·lectiu a la societat i garantiu la seva accessibilitat en el mercat laboral, en un marc de responsabilitat i confiança amb l’entorn social.