Hola,
soc
aquí

Més de 4,3 milions de persones a Espanya tenen una discapacitat. I també moltes capacitats.
A Fundació Eurofirms treballem per fomentar la inclusió laboral de les persones amb discapacitat, visibilitzant el talent i les capacitats que sovint obviem a causa dels prejudicis.

3 de desembre,
Dia Mundial de les persones amb discapacitat.

Una nova oportunitat per visibilitzar la realitat de les persones amb discapacitat i incloure la diversitat en tots els entorns laborals.

Que el futur sigui inclusiu dependrà de les accions i la consciència que prenguem quant a la integració de la diversitat a la vida quotidiana.

Suma la teva empresa a la campanya

Donant visibilitat a aquesta causa a la teva organització estaràs creant noves oportunitats per les persones amb discapacitat. El vostre compromís permet avançar cap a entorns laborals d’inclusió plena.

Construïnt
el futur

Imaginaves una persona en cadira de rodes dissenyant i executant projectes com la teva nova casa, una oficina o espai públic?

Potser no ho havies contemplat per desconeixement, desinformació o a causa dels prejudicis. El talent està present en tots nosaltres. ¡Descobreix-lo!

Liderant
equips

Quines habilitats té un líder inclusiu? Des de la Fundació Eurofirms apostem pel lideratge per valors.

Un bon líder manté els seus equips interessats, informats, involucrats i inspirats. Si sabem mirar més enllà de la discapacitat i estem disposats a brindar una oportunitat, descobrirem el talent entre els que ens envolten.

Desmuntant
mites

Una discapacitat que no limita, no impedeix mostrar talent ni gaudir dels detalls d’una professió de persona a persona.

Què hi ha més enllà d’un somriure? Més enllà de l’alegria, el bon tracte al públic i la capacitat de mostrar la millor versió d’un mateix? Vocació per una professió i capacitats per mostrar.

Empreses que estan visibilitzant aquesta campanya i brindant noves oportunitats a persones amb discapacitat.

Medios de comunicación

Agraïments als actors:

Pablo
Tovar

Psicoterapeuta, Psychology & Motivational Speaker.
En aquest espot: Arquitecte

Sònia
Guirado

Consultora a Fundació Eurofirms. Conferenciant.
En aquest espot: Líder d’un equip de consultoria.

Astrid
Fina

Esportista paralímpica (snowboard). Bronze als Jocs Paralímpics de Corea del Sud 2018 i al Campionat del Món de 2019. En aquest espot: Personal d’hostaleria.