4,3 milions de persones a Espanya tenim alguna discapacitat, i també moltes capacitats.
Ni t'imagines tot el talent que ens queda per a descobrir.
Veure campanya Hola, soc aquí
Igual de diferentes Veure campanya #IgualdeDiferents
#IgualdeProfessionals
Saber-ne més El programa de Beques Reto8M té l'objectiu d'inserir laboralment a dones amb discapacitat

A la Fundació Eurofirms celebrem el que ens diferencia per trobar solucions que ens uneixin. Per això potenciem la integració laboral de les persones amb discapacitat i ajudem a les organitzacions a crear entorns inclusius.

Integració de persones amb discapacitat

Assessorament per al compliment de la LGD

Generació d'entorns inclusius

Tallers formatius

Ofertes de feina

Més enllà de la discapacitat hi ha persones amb talent

Principals resultats

Insercions laborals de persones amb discapacitat

Empreses
col·laboradores

Persones amb discapacitat que han participat en els nostres tallers formatius

Notícies

Maria Jordà i Montse Buisan firmen acord entre Fundació Eurofirms i Fundació "la Caixa"
27 juliol, 2022

Fundació Eurofirms renova el conveni amb la Fundació “la Caixa” per fomentar la contractació de persones en risc d’exclusió social

Fundació Eurofirms i Fundació “la Caixa” renoven l’acord de col·laboració que promou la integració laboral de persones amb discapacitat.

Acuerdo de colaboración entre Fundación Eurofirms y Fundación Familia Torres
7 juliol, 2022

Fundació Eurofirms signa un acord de col·laboració amb Fundació Familia Torres

Maria Jordà, directora de Fundació Eurofirms, i Mireia Torres, presidenta de Fundació Familia Torres, han signat recentment un acord que suposa la formalització de la col·laboració entre ambdues entitats.

Per una banda, potenciar la integració laboral de les persones amb discapacitat i, per l’altra, la creació d’entorns laborals inclusius a les organitzacions.

Astrid Fina pontente en eWoman Girona
27 juny, 2022

L’ambaixadora de Fundació Eurofirms, Astrid Fina, ponent a la quarta edició d’eWoman Girona

L’ambaixadora de Fundació Eurofirms, Astrid Fina, va realitzar una ponència inspiradora i molt personal a la quarta edició d’eWoman Girona, celebrada el passat 9 de juny a l’Auditori de Girona.