12 novembre, 2018

La Fundació Eurofirms signa un acord de col·laboració amb l’associació Multicapacitats

• A través d’aquest acord de col·laboració, les dues entitats treballaran per a la integració laboral de persones amb discapacitat.
  • El conveni, que té vigència d’un any, contempla altres línies d’actuació com la prestació d’assessorament legal i la realització de tallers de formació a persones amb discapacitat.

La Fundació Eurofirms, que treballa per la integració laboral de persones amb discapacitat i per potenciar la cultura d’igualtat al món laboral, ha signat un acord de col·laboració amb l’associació Multicapacitats, una entitat sense ànim de lucre que té com a objectiu fer visible aquest col·lectiu per tal de denunciar qualsevol mancança. Miquel Jordà, Director General d’Eurofirms, i Isaac Padrós, representant de l’associació Multicapacitats,  han signat aquest conveni que suposa el tret de sortida de diverses activitats i actes que realitzaran de forma conjunta les dues entitats.

L’objectiu principal d’aquest acord, que té una vigència d’un any, és potenciar la igualtat de les persones amb discapacitat per tal de superar les mancances amb les quals es troba aquest col·lectiu en el seu dia a dia.

El conveni de col·laboració contempla quatre línies d’actuació. En primer lloc, es realitzaran diverses activitats de sensibilització per part d’ambdues entitats. En segon lloc, es duran a terme accions formatives i tallers d’orientació laboral dirigits a persones amb discapacitat. Per altra banda, es treballarà per a la integració laboral de persones amb certificat de discapacitat amb un grau igual o superior al 33%, garantint l’accessibilitat al lloc de treball d’aquest col·lectiu per contribuir al seu desenvolupament dins la societat. Per últim, les dues entitats oferiran de forma conjunta assessorament legal als seus socis i usuaris.