4 juny, 2019

La Fundació Eurofirms i Gesocín Mediación Social col·laboren per a la inserció sociolaboral de persones en risc d’exclusió social

Acuerdo entre Fundación Eurofirms y Gesocín Mediación social

La Fundació Eurofirms i Gesocín Mediación Social han signat l’acord de col·laboració que permetrà posar en marxa el projecte “Reinvéntate”, que té com a objectiu facilitar la inserció sociolaboral de persones en situació o risc d’exclusió social, a través de formació i orientació. El programa, que està dirigit a clients de Gesocín, posarà el focus d’atenció en la formació dels participants en orientació laboral. L’acord contempla un projecte d’àmbit nacional, emmarcat en la responsabilitat social corporativa (RSC) de Gesocín i  els seus clients.

La posada en marxa del programa “Reinvéntate” contempla diferents accions per part de la Fundació Eurofirms, que impartirà tallers formatius, centrats en la reorientació laboral, sempre amb una atenció totalment personalitzada, analitzant les aptituds i competències personals i professionals de cadascun dels participants per definir l’objectiu professional.

El projecte “Reinvéntate” s’executarà arreu del territori espanyol, donant atenció a persones socialment vulnerables i en recerca activa de feina, per tal de facilitar la seva inserció a través de la formació, preparació i empoderament.