10 octubre, 2019

GSK i Fundació Eurofirms organitzen el cicle de conferències “Vida sana i alimentació”

Paula Fernández Ochoa, speaker, mentora i sòcia a +MoreThanLaw, obrirà el cicle el dimarts 15 d’octubre a les 19:00h a l’Auditori Caja de Burgos. La segona ponent serà Marián García, també coneguda com a Boticaria García, el dimecres 16 d’octubre a la mateixa hora.

Seguint amb el seu compromís amb la societat, GSK i la Fundació Eurofirms organitzen el seu segon cicle de conferències sota el nom “Vida sana i alimentació”. Aquesta edició comptarà amb les ponències de Paula Fernández Ochoa i Marián García. Les conferències, obertes al públic i amb accés gratuït, tindran lloc a l’Auditori Caja de Burgos, situat a la Plaça del Trigo, 8 (Burgos), durant els dies 15 i 16 d’octubre a les 19:00h.

La primera ponència serà sobre els hàbits de vida saludables com a pedra angular d’una vida plena, a càrrec de Paula Fernández Ochoa, Llicenciada en Dret i Diplomada en Empresarials a ICADE, en l’actualitat consultora i speaker de marca personal, alt rendiment en esport i empresa i en màrqueting jurídic. Sota el seu lema “Que a reír no te gane nadie”, va crear el blog “VivircorRiendo” on aposta per l’esport i el benestar com a forma de vida. S’abordarà la importància de l’esport i el benestar per aconseguir l’equilibri personal i la felicitat, un alt rendiment professional i aportar més valor a la societat.
La ponent del dimecres 16 és Marián García, Doctora en Farmàcia per la Universitat Complutense de Madrid, graduada en Nutrició Humana i Dietètica i en Òptica i Optometria. La Boticaria García, com se la coneix també, ha treballat durant 12 anys com a farmacèutica rural i ara es dedica a la divulgació sanitària. És autora de llibres com El paciente impaciente, El moco radiactivo i l’últim, El jamón de York no existe. Aquest darrer llibre dona títol a la seva xerrada, on parlarà d’alimentació i es donaran les pautes per aprendre a desxifrar dubtes a l’hora d’interpretar les etiquetes dels aliments ja que, tal com assenyala Marián García, “menjar bé comença a la llista de la compra”. El seu objectiu és trencar mites i resoldre dubtes que puguin sorgir sobre nutrició.