7 juliol, 2022

Fundació Eurofirms signa un acord de col·laboració amb Fundació Familia Torres

Acuerdo de colaboración entre Fundación Eurofirms y Fundación Familia Torres

Maria Jordà, directora de Fundació Eurofirms, i Mireia Torres, presidenta de Fundació Familia Torres, han signat un acord que suposa la formalització de la col·laboració entre ambdues entitats.

L’objectiu de la col·laboració és potenciar els dos eixos de treball de Fundació Eurofirms. Per una banda, la integració laboral de les persones amb discapacitat i, per l’altra, la creació d’entorns laborals inclusius a les organitzacions. En sintonia amb aquests propòsits, l’acord contempla també la participació de la Fundació Família Torres en accions de sensibilització que realitza la Fundació Eurofirms.

Fundació Família Torres se centra en la consecució d’un món d’oportunitats per a tothom. A través dels seus objectius, es focalitza de forma especial en l’ajuda a col·lectius vulnerables, entre ells, les persones amb discapacitat. La Fundació es va crear el 1986 i està vinculada a Família Torres, centenari celler familiar del Penedès.

Sobre la col·laboració, Maria Jordà, directora de Fundació Eurofirms, destaca que “suposa un avanç en la generació d’oportunitats per a les persones amb discapacitat, i en la sensibilització de la societat respecte a elles. Comptar amb entitats com Fundació Família Torres per dur a terme les nostres accions ens ajuda a superar barreres. I, alhora, a aconseguir que cada vegada més empreses s’afegeixin a la integració plena de les persones amb discapacitat, valorant el seu potencial per sobre de les seves limitacions“.

Mireia Torres, presidenta de Fundació Família Torres, valora molt satisfactòriament la relació amb Eurofirms des de fa 4 anys. Amb l’acord, apunta, “volem ratificar el nostre suport a Fundació Eurofirms i a l’excel·lent tasca que desenvolupen per ajudar persones amb discapacitat a integrar-se la societat. Aquestes persones s’acaben convertint en exemples admirables de superació i perseverança“.