14 novembre, 2018

La Fundació Eurofirms i la Fundació Isidre Esteve uneixen esforços per treballar per la reorientació laboral i la igualtat de les persones amb discapacitat

La Fundació Eurofirms i la Fundació Isidre Esteve col·laboren per ajudar a la reorientació laboral de persones amb discapacitat, impulsar la igualtat d’aquest col·lectiu i realitzar assessorament legal amb l’objectiu d’informar i oferir recolzament a les persones amb discapacitat.

En el curs de reorientació laboral, que ofereix la Fundació Eurofirms a les empreses per garantir l’accessibilitat total en el mercat de treball, es parla del llibre “La sort del meu destí”, on l’ex-pilot de motos del Dakar Isidre Esteve explica com va viure l’accident que va provocar que a partir d’aquell moment hagués de realitzar la seva vida en una cadira de rodes. Aquest llibre és un cas real de lluita i vitalitat, una història de superació que serveix com a exemple per transmetre els valors de la Fundació Eurofirms durant el curs de reorientació laboral a les empreses.

Les activitats que realitzaran aquestes dues associacions se sumen als tallers i actes realitzats per la Fundació Eurofirms amb l’objectiu de continuar treballant per la integració laboral de les persones amb discapacitat.