22 octubre, 2019

La Fundació Eurofirms i Kiwoko signen un acord que potencia la diversitat a l’empresa

• La Fundació Eurofirms i Kiwoko signen un conveni de col·laboració en matèria d’integració laboral de persones amb discapacitat.
  • L’acord inclou programes de sensibilització per a facilitar la integració del col·lectiu a l’empresa i a la societat.

21 d’octubre de 2019. La Fundació Eurofirms, dedicada a la integració laboral de persones amb discapacitat, i Kiwoko, cadena líder de botigues d’animals a Espanya, han signat un conveni de col·laboració que té com a objectiu facilitar a l’empresa el compliment de la Llei General de drets de les persones amb discapacitat i la seva inclusió social. L’acord contempla la contractació de diferents persones amb discapacitat per als propers anys, en especial a l’àrea de retail de Kiwoko, així com programes de sensibilització que facilitin la integració del col·lectiu a la seva plantilla i a la societat. La Fundació Eurofirms realitzarà diferents accions centrades en el procés d’anàlisi, selecció i integració laboral de les persones amb discapacitat, sempre amb una atenció totalment personalitzada, analitzant les aptituds i competències personals i professionals de cada candidat abans d’incorporar a Kiwoko.  L’àmbit d’actuació del conveni se centra en tot el territori espanyol, on tenen presència ambdues entitats.

Evolució d’insercions laborals

Des de la seva creació a finals de 2007, la Fundació Eurofirms ha realitzat més de 1.770 insercions laborals de persones amb discapacitat en tot el territori espanyol. El passat any 2018 es van realitzar 457 integracions laborals, xifra que va suposar un 43% més que l’any anterior.