31 juliol, 2019

La Fundació Eurofirms i Grupo Rodilla signen un acord per a identificar i normalitzar la discapacitat a l’empresa

• La Fundació Eurofirms i Grupo Rodilla signen un conveni de col·laboració en matèria d’integració sociolaboral de persones amb discapacitat.

• L’acord inclou programes de sensibilització per a facilitar la normalització de la discapacitat per a crear una societat més justa i inclusiva.

La Fundació Eurofirms, dedicada a la integració laboral de persones amb discapacitat i Grupo Rodilla, un dels principals grups de restauració moderna a Espanya, amb més de 200 establiments repartits per tot el territori nacional, han signat un conveni de col·laboració en matèria d’integració sociolaboral de persones amb discapacitat. L’acord té com a objectiu promoure la normalització de la discapacitat a l’empresa de manera natural, per a crear una societat més justa i inclusiva. En aquest sentit, la Fundació Eurofirms i Grupo Rodilla posaran en marxa un programa que identifica la discapacitat a l’equip d’empleats i la normalitza, convertint-la en una oportunitat de millora tant per a l’empresa com per als treballadors. És una aposta per un entorn en què la discapacitat s’accepti com una realitat diferent, sense estigmes, on qualsevol persona pugui manifestar la seva discapacitat sense prejudicis ni por al rebuig.

La Fundació Eurofirms realitzarà diferents accions centrades en un servei de consultoria externa per a oferir assessorament als empleats amb discapacitat en la tramitació del Certificat de Discapacitat, a més d’informació sobre ajudes i prestacions per a aquest col·lectiu, sempre amb una atenció totalment personalitzada. L’àmbit d’actuació del conveni es focalitza en tots els centres de Rodilla ubicats en el territori espanyol.