15 octubre, 2019

La Fundació Eurofirms i Espuña uneixen esforços per a la integració i normalització de la discapacitat

• La Fundació Eurofirms i Espuña han signat un conveni de col·laboració en matèria d’integració laboral de persones amb discapacitat.
  • L’acord inclou programes de sensibilització per a facilitar la integració del col·lectiu a l’empresa i a la societat.

La Fundació Eurofirms, dedicada a la integració laboral de persones amb discapacitat, i Espuña, empresa de referència en el sector carni, han signat un conveni de col·laboració que ratifica l’esforç d’ambdues entitats de continuar treballant per a la integració laboral de persones amb discapacitat i la seva inclusió social a l’empresa i la societat. Sota un marc de Responsabilitat Social Corporativa, l’acord contempla la contractació de diferents persones amb discapacitat per als propers anys en els centres de treball que Espuña té a Olot (Girona) i Utrillas (Teruel), així com la realització de programes de sensibilització i normalització que facilitin la integració del col·lectiu a la seva plantilla i a la societat. La Fundació Eurofirms realitzarà diferents accions centrades en el procés d’anàlisi, selecció i integració laboral de les persones amb discapacitat, sempre amb una atenció totalment personalitzada, analitzant les aptituds i competències personals i professionals de cada candidat abans d’incorporar a Espuña.

Foto: Firma de l’acord per part dels representants d’ambdues entitats, Maria Jordà (directora de la Fundació Eurofirms) i Albert Bassols (Director Financer d’Espuña).