19 octubre, 2018

La Fundació Eurofirms i Asepeyo col·laboren per impulsar la integració laboral de persones amb incapacitat permanent total

La Fundació Eurofirms i Asepeyo, mútua col·laboradora amb la Seguretat Social, han posat en marxa el projecte “Reinventa’t”, que té com a objectiu facilitar la integració laboral de persones amb incapacitat permanent total provocada per un accident laboral.

El programa, que està dirigit a mutualistes d’Asepeyo, facilitarà la preparació perquè aquest col·lectiu pugui superar amb èxit un procés de selecció. Per això, la Fundació Eurofirms impartirà tallers formatius, centrats en la reorientació laboral i en els quals es realitzarà una atenció personalitzada per part dels professionals de la Fundació, que treballaran i analitzaran les aptituds i competències personals i professionals dels participants per definir un nou objectiu professional.

Com a última fase del projecte, es realitzarà un Speed Job Dating el proper 27 de novembre, on es portaran a terme entrevistes ràpides de 3 minuts per treballar el discurs de presentació del perfil professional. En aquesta trobada participaran persones amb incapacitat permanent total com a candidats i clients d’Asepeyo com a entrevistadors. Al final de la sessió es realitzarà un col·loqui per respondre dubtes dels participants.

Amb aquest projecte, es pretén facilitar la contractació de persones amb discapacitat, així com sensibilitzar i donar a conèixer la discapacitat i oferir informació sobre la Llei General de la Discapacitat (LGD).