2 juny, 2022

Fundació Eurofirms participa al “II Foro Empresas Conscientes” de la mà de Sònia Guirado i Lisette Borja

Fundació Eurofirms Foro Empresas Conscientes

Una jornada que pretén fer valer les entitats que realitzen un gran esforç en desenvolupar la seva activitat de forma responsable i compromesa. El 25 de maig va tenir lloc la segona edició del “Foro Empresas Conscientes” a la Cambra oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de Múrcia.

Lisette Borja, responsable de Diversidad e Inclusión de Fundación Eurofirms, va participar a la taula de debat “RSC vs Postureo”. Durant la seva intervenció va destacar que “una empresa conscient és aquella que veu la diversitat i la inclusió com una oportunitat per garantir la sostenibilitat i el creixement econòmic. I, a la vegada, genera un entorn laboral en el que tots tenen les mateixes facilitats per a prosperar”.

Per la seva part, Sònia Guirado, consultora de l’entitat, va realitzar la ponència “Tengo un don”. Així, durant el seu discurs va explicar com ha hagut d’esforçar-se més que la resta per mostrar les seves capacitats, tant en la seva vida personal com professional. A més, va aportar l’exemple d’Eurofirms com a organització on els valors han substituït els objectius. Aquesta cultura empresarial facilita que el grup tingui una actitud sostenible a escala medioambiental, econòmica i social.

Sònia Guirado durant la seva ponència “Tengo un don” al “II Foro Empresas Conscientes”

El Foro Empresas Conscientes és una iniciativa de Colabora Mujer, Audicidad, Yohumanize i el Foro Ilusionando. El projecte treballa per posar en valor els beneficis que la RSC aporta a l’empresa i destacar la importància de la igualtat i la diversitat com a eines de diferenciació i generació de confiança a l’empresa.