15 juny, 2022

Fundació Eurofirms formalitza la seva col·laboració amb La Fageda

Fundació Eurofirms, al costat de les empreses per promoure la creació d’entorns inclusius i diversos.

Fundació Eurofirms i La Fageda Fundació van segellar la seva unió el 10 de juny amb un acte per incentivar la promoció de la inclusió laboral de persones amb discapacitat de La Garrotxa. L’acte s’emmarca dins la celebració dels 40 anys de La Fageda Fundació i va tenir lloc a la pròpia seu.

Una vintena de representants d’empreses de La Garrotxa van ser partícips d’una sessió inclusiva, que va comptar amb una visita per les instal·lacions i un taller experiencial a càrrec de Fundació Eurofirms: un tast de vins a cegues. La jornada pretenia transformar la mirada dels assistents envers la discapacitat i demostrar que tapar-se els ulls és la millor forma de veure més enllà del prejudici. La sessió va continuar amb la intervenció de diferents testimonis.

L’objectiu de la col·laboració entre ambdues entitats gironines és transmetre al teixit empresarial del territori la seva importància en la generació d’oportunitats laborals per les persones amb discapacitat. Treballen per implicar a les organitzacions a traslladar a la societat el valor i el potencial d’aquest col·lectiu per sobre de qualsevol limitació i crear entorns laborals que realment siguin inclusius.

La Fageda, entitat referent i pionera com a empresa social al nostre territori, celebra 40 anys enguany. Una trajectòria de quatre dècades de compromís social, treballant per millorar la qualitat d’inserció laboral de les persones de col·lectius vulnerables dins l’entorn de la Garrotxa.