27 juny, 2022

L’ambaixadora de Fundació Eurofirms, Astrid Fina, ponent a la quarta edició d’eWoman Girona

Astrid Fina pontente en eWoman Girona

L’ambaixadora de Fundació Eurofirms, Astrid Fina, va realitzar una ponència inspiradora i molt personal a la quarta edició d’eWoman Girona, celebrada el passat 9 de juny a l’Auditori de Girona.

L’esdeveniment eWoman Girona, que reconeix el talent femení, té una clara voluntat de reforçar la imatge de la dona a través de casos reals de superació. Les ponents són dones que han destacat per la seva trajectòria exitosa o per la seva lluita en diferents sectors.

Normalitzar la discapacitat

Durant la seva ponència a l’eWoman Girona, l’ambaixadora de Fundació Eurofirms va comunicar la seva història amb l’objectiu de normalitzar la discapacitat. L’Astrid Fina va començar una segona vida als 25 anys, quan va perdre un peu a causa d’un accident de trànsit. Des de llavors, l’esforç i la perserverança la van portar fins a guanyar la medalla de bronze en snowboard als Jocs Paralímpics de Corea 2018.

A través del seu discurs va explicar com aquesta experiència va aportar-li una nova visió i alhora com va ser el motor per encaminar la seva missió actual. Aquesta nova etapa de la seva vida va suposar un punt d’inflexió, ja que la va portar a redescobrir-se com a referent positiu per a altres persones, i a conèixer i implicar-se amb Fundació Eurofirms. La seva unió pretén donar a conèixer i aportar les eines necessàries per normalitzar la discapacitat, canviant la mirada de la societat i sensibilitzant les empreses i els seus equips per tal d’ajudar-les a crear entorns més inclusius.

Històries reals

A més del cas de l’Astrid, l’acte també va fer d’altaveu a dones empresàries amb històries personals i carreres professionals d’èxit. Gemma Batlle, directora de banca d’institucions de CaixaBank a Girona; i Sílvia Domènech, directora general adjunta de La Fageda.

L’acte va concloure amb l’entrega dels premis eWoman en tres categories: a l’Emprenedoria, a Roser Martínez, dissenyadora de joies; a la Trajectòria Professional, a Carme Vilà, directora general de Carrosseries Ayats; i al Mèrit Esportiu a Laia Palau, jugadora de l’Spar Girona.

Ponents i guardonades a la quarta edició de l’eWoman Girona

Fundació Eurofirms

Coneix la tasca de Fundació Eurofirms i dels nostres ambaixadors, persones que, com l’Astrid Fina, dediquen el seu dia a dia a fomentar la creació d’entorns de plena inclusió a la societat i a les empreses. Contacta amb nosaltres a info@fundacioneurofirms.org.